Help

Levering: waar moet ik op letten?

Wij werken samen met de meest betrouwbare partners voor de levering van jouw pakketjes. Toch zijn er best een aantal zaken waar je rekening mee houdt.

Wanneer is mijn bestelling klaar?

Wij drukken elke werkdag. Bestel je voor 10u 's morgens, dan gaat jouw drukwerk dezelfde dag nog in productie. (Hou hier zeker rekening bij de bestelling van spoed drukwerk)

Spoeddrukwerk

Wij kunnen supersnel drukken. Kies voor ons spoeddrukwerk en bestel snel je visitekaartjes, flyers, affiches en stickers.

De tracking-code werkt niet. Wat moet ik doen?

Om je pakje te volgen krijg je in een e-mail steeds een tracking-code. Werkt die niet? Neem dan contact op met onze klantendienst.

Verzendkosten

We werken met een groot aantal stores en afhaalpunten waar de afhaling gratis is.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Bpost zal je bestelling 2 maal bij je thuis aanbieden. Ben je de tweede keer nog steeds niet thuis, dan wordt het pakket in het dichtstbijzijnde afhaalpunt bijgehouden.

Hoe komt het dat mijn bestelling niet compleet is?

Bestaat je bestelling uit meerdere producten, dan is het mogelijk dat je je bestelling in verschillende keren ontvangt.

Kan ik mijn leveradres nog wijzigen na het plaatsen van mijn bestelling?

Neen, als je bestelling geplaatst is kan je leveradres niet meer gewijzigd worden.

Kan ik het exacte moment van de levering kiezen?

Neen, dat kan helaas niet, omdat het tijdstip van de levering afhankelijk is van de route van de postbode.

NEUTRALE VERPAKKING (zonder afzender)

Een verpakking zonder vermelding van de afzender, dat noemen wij een 'neutrale verpakking'

Leveringsinformatie

Gratis levering: Alle producten die op de site worden besteld, waarvan het leveringsadres in België of Nederland ligt,

Even geduld, de pagina wordt geladen.

Loading