OK, ik snap het Flyer.be maakt gebruik van cookies om de gebruikerservaring te verbeteren. Door verder te surfen ga je akkoord met deze cookies. Je leest er alles over in onze cookie policy.
Flyer heeft een nieuw logo
De geschiedenis van Flyer.be begon in 2002, toen de pionier van het online drukken in België geboren werd en al meer dan 17 jaar zijn leidende positie behoudt. Flyer.be staat bekend om de kwaliteit van zijn producten en zijn voorliefde voor klantentevredenheid. De klant staat bij Flyer steeds centraal. Het proces om drukwerk online te bestellen bij Flyer.be werd voortdurend vereenvoudigd. Gebruikersgemak van de website staat centraal in onze strategie.


Vanaf heden is Flyer.be simpelweg Flyer. Daarnaast lanceren we twee nieuwe merken voor professionals: Flyer Office en Flyer Relatiegeschenken.
- Flyer bestaat nu uit drie entiteiten:
- Flyer Print : Nog steeds uw referentie voor online drukwerk
- Flyer Relatiegeschenken : Gepersonaliseerde gadgets en relatiegeschenken.
- Flyer Office : Voor al uw kantoorbenodigdheden
De twee nieuwe merken betekenen een stap voorwaarts voor Flyer. Hierdoor verbreedt ons aanbod voor professionals, zowel op het gebied van bedrukbare en aanpasbare producten als van niet-bedrukbare producten. Onze klanten kunnen voortaan hun kantoorbenodigdheden, hygiëneproducten, dranken, reclame-artikelen, marketingmateriaal, enz. eenvoudig online bestellen bij Flyer. Praktischer als dit kan toch niet?
Een nieuw merk betekent een nieuw logo! Met de uitbreiding van ons gamma vonden we het passend om ons logo ook een update te geven.
Wist u dat het logo het belangrijkste element van de visuele identiteit is? Het is de meest praktische manier voor een bedrijf om zich bekend te maken en zich te positioneren in de hoofden van zijn klanten. Een logo is de ultieme tool om over de hele wereld erkend te worden. Of beter nog, om zo'n evocatieve kracht te verwerven dat het symbool staat voor het merk. Zelfs als zijn naam niet verschijnt, herkent ieder het logo van Apple, de M van McDonalds of de komma van Nike.
Deze overgang van Flyer.be naar Flyer kon alleen worden afgerond met een logo dat het merk waardig is.
Het nieuwe logo is creatiever en persoonlijker dan het oude. Eenvoudiger en herkenbaarder dankzij de kleine aanraking van de y met de punt aan de bovenkant. We hebben geprobeerd om een logo te creëren met een speciale touch, De basiskleur oranje is gebleven en weerspiegelt vreugde, dynamiek en creativiteit. Allemaal gevoelens die u voelt als klant van Flyer.
We zijn al begonnen met het harmoniseren van onze grafische identiteit en het updaten van al onze communicatiematerialen voordat we communiceren over ons nieuwe logo. We zijn nog steeds die goede oude Flyer.be maar dan dynamischer en makkelijker herkenbaar. Daar rekenen we op!