OK, ik snap het Flyer.be maakt gebruik van cookies om de gebruikerservaring te verbeteren. Door verder te surfen ga je akkoord met deze cookies. Je leest er alles over in onze cookie policy.

3 TIPS VOOR SUCCESVOLLE COMMUNICATIE TIJDENS HET WINTER SALE SEIZOEN!

Na Kerstmis is het een periode van hoge activiteit, bevorderlijk voor goede zaken voor alle bedrijven. De winteruitverkoop 2022 begint in januari en loopt tot februari. Om ten volle te profiteren van dit mijlpaalevenement, bieden we u enkele eenvoudige tips om u te helpen uw omzet te verhogen en zoveel mogelijk mensen aan te trekken. Prints uit de winteruitverkoop vormen een echte mediakans, dus het is een uitstekend medium voor dit verkoopseizoen.

Hier zijn onze 3 belangrijkste tips om er het beste van te maken:

1

Waarschuwing van buitenaf

De winteruitverkoop is een van de belangrijkste gebeurtenissen van het jaar die u niet mag missen, want in deze periode maken handelaren een groot deel van hun omzet. Het is daarom cruciaal om te communiceren en meer klanten naar uw verkooppunt te trekken. Om dit te bereiken adviseren wij u om de Roll up, an te schaffen, deze advertentiemiddelen zullen u eerder meer klanten opleveren, daarnaast is het een lokale media die een kapitaalwaarde is in een communicatiestrategie.

De Posters, dit reclamemedium kan worden gebruikt door alle bedrijven die hun klantenkring willen uitbreiden tijdens de verkoop, het is een efficiënte en snelle manier om uw geweldige aanbiedingen en promoties van het seizoen bekend te maken.

Het stoep-stopbord is ook een essentiële ondersteuning om te communiceren tijdens de winteruitverkoop. Tijdens dit evenement is het noodzakelijk om zichtbaar te zijn en de geest van uw doelgroep te markeren om u te onderscheiden van uw concurrenten. Het stoepbord is ideaal voor buitencommunicatie tijdens dit verkoopseizoen.

2

Maak gebruik van kracht van uw showcases

Aantrekkelijke etalages kunnen een waardevolle visuele ervaring creëren, aantrekkelijk en gedenkwaardig, het is hun rol om de interesse en afgunst van voorbijgangers te wekken om uw winkels binnen te gaan, dus het is belangrijk om uw ramen om uw beste winteruitverkoopaanbiedingen te communiceren.

Muurstickers, vinyl worden gepresenteerd als een snelle en gemakkelijke manier om uw bedrijf te promoten en maximale aandacht te krijgen tijdens dit evenement.

3

Communiceer in de winkel

Flyers en folders zijn zeer effectief om binnen uw winkels te communiceren. Met deze advertentiemedia kunt u uw promotieaanbiedingen tijdens deze verkoopperiode aangeven, omdat u ook kunt profiteren van de stickers om op de verkoopproducten te plakken. Deze methode wordt steeds vaker toegepast in winkels.

Denk eraan om uw steunen nu klaar te maken voor de komst van het betreffende seizoen.

Geef ten slotte de voorkeur aan online afdrukken en kies voor vinylvloerstickers om de veiligheidsafstanden tussen elk van de klanten te respecteren. Door deze tips hierboven te volgen, staat u op het punt veel klanten naar uw winkels te trekken.

Even geduld, de pagina wordt geladen.

Loading