Levering en afhaling

Levering: waar moet ik op letten?

Wij werken samen met de meest betrouwbare partners voor de levering van jouw pakketjes. Toch zijn er best een aantal zaken waar je rekening mee houdt.

Lees verder

Wanneer is mijn bestelling klaar?

Wij drukken elke werkdag. Bestel je voor 10u 's morgens, dan gaat jouw drukwerk dezelfde dag nog in productie. (Hou hier zeker rekening bij de bestelling van spoed drukwerk)

Lees verder

Spoeddrukwerk

Wij kunnen supersnel drukken. Kies voor ons spoeddrukwerk en bestel snel je visitekaartjes, flyers, affiches en stickers.

Lees verder

De tracking-code werkt niet. Wat moet ik doen?

Om je pakje te volgen krijg je in een e-mail steeds een tracking-code. Werkt die niet? Neem dan contact op met onze klantendienst.

Lees verder

Verzendkosten

We werken met een groot aantal stores en afhaalpunten waar de afhaling gratis is.

Lees verder

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?<< /h3>

Bpost zal je bestelling 2 maal bij je thuis aanbieden. Ben je de tweede keer nog steeds niet thuis, dan wordt het pakket in het dichtstbijzijnde afhaalpunt bijgehouden.

Lees verder

Hoe komt het dat mijn bestelling niet compleet is?

Bestaat je bestelling uit meerdere producten, dan is het mogelijk dat je je bestelling in verschillende keren ontvangt.

Lees verder

Kan ik mijn leveradres nog wijzigen na het plaatsen van mijn bestelling?

Neen, als je bestelling geplaatst is kan je leveradres niet meer gewijzigd worden.

Lees verder

Kan ik het exacte moment van de levering kiezen?

Neen, dat kan helaas niet, omdat het tijdstip van de levering afhankelijk is van de route van de postbode.

Lees verder

NEUTRALE VERPAKKING (zonder afzender)

Een verpakking zonder vermelding van de afzender, dat noemen wij een 'neutrale verpakking

Lees verder

Leveringsinformatie

Gratis levering: Alle producten die op de site worden besteld, waarvan het leveringsadres in België of Nederland ligt.

Lees verder