OK, ik snap het Flyer.be maakt gebruik van cookies om de gebruikerservaring te verbeteren. Door verder te surfen ga je akkoord met deze cookies. Je leest er alles over in onze cookie policy.

Help

Hoe moet ik bestellen bij Flyer.be?

Wat zijn de verschillende stappen om een bestelling te plaatsen op Flyer.be? We leggen het je haarfijn uit.

Bestanden uploaden

Er zijn twee manieren om je bestanden te uploaden: je bestand rechtstreeks uploaden (of het nu drukklaar is of niet) en je bestand uploaden via de Designtool.

Bestanden door iemand anders laten uploaden

Dat kan! We leggen je haarfijn uit hoe dat precies verloopt.

Een eigen ontwerp aanleveren

Uiteraard is het mogelijk om je eigen ontwerp te laten drukken. Je kan je bestand(en) uploaden nadat je een product hebt samengesteld en in het winkelmandje hebt geplaatst.

Drukproef of voorbeeld downloaden

In de Designtool kan je je drukproef in de vorm van een PDF downloaden.

Herroepen van mijn bestelling

Aangezien drukwerk steeds volgens het ontwerp van de klant wordt geproduceerd en dus enkel door die klant kan gebruikt worden, vervalt het herroeppingsrecht van drukwerk besteld bij Flyer.be volledig.

Mijn bestelling annuleren

Van zodra je bestand in productie is, kan je bestelling niet meer geannuleerd worden. De status van je bestelling vind je terug onder 'Bestellingen' in je profiel.

De status van mijn bestelling

De status van je bestellingen vind je terug onder 'Bestellingen' in je persoonlijk profiel.

E-mails over het verloop van mijn bestelling

Je krijgt op verschillende momenten een e-mail met een update over je bestelling.

Wanneer is mijn bestelling klaar?

Flyer.be drukt elke werkdag. Bestel je voor 12u 's middags, dan gaat jouw drukwerk dezelfde dag nog in productie.

Levering van een bestelling met verschillende types drukwerk

Van zodra je drukwerk klaar is, wordt het verzonden. Als je verschillende types drukwerk besteld hebt en die zijn op verschillende momenten klaar, dan zullen ze waarschijnlijk apart geleverd worden.

Herbestellen

Momenteel kan je enkel herbestellen via onze klantendienst op het nummer 050 80 00 30 of via info@Flyer.be.

Specifieke aantallen bestellen

Op de productpagina kan je altijd je eigen aantal invullen. Klik op de knop 'Bereken' om de aangepaste prijs te zien.

Offerte op maat aanvragen

Wil je een offerte op maat aanvragen, stuur dan een mailtje met alle gegevens naar info@Flyer.be.

Heb ik een account nodig om een bestelling te kunnen plaatsen?

Je hebt inderdaad een account nodig om een bestelling te kunnen plaatsen, maar je kan wel je bestelling volledig ingeven voor je die hoeft aan te maken.

Hoe komt het dat de exemplaren van mijn bestelling soms een klein beetje verschillen?

Er zijn twee factoren die voor een miniem kleurverschil kunnen zorgen in de exemplaren van jouw bestelling: het feit dat wij in combinatie drukken en het klimaatverschil doorheen de dag.

Een bestelling terugsturen

Als je niet tevreden bent over je drukwerk, zullen we je meestal vragen om je bestelling terug te sturen naar ons.

Een klacht formuleren

Ben je niet tevreden over je drukwerk? Dan zullen we er alles aan doen om te bekijken wat er fout gelopen is. Voor een vlotte behandeling zal onze klantendienst je vragen om een formulier in te vullen.

Even geduld, de pagina wordt geladen.

Loading