Op de productpagina kan je altijd je eigen aantal invullen. Klik op de knop 'Bereken' om de aangepaste prijs te zien.
Lees verder
Wat zijn de verschillende stappen om een bestelling te plaatsen op Flyer.be? We leggen het je haarfijn uit.
Lees verderEr zijn twee manieren om je bestanden te uploaden: je bestand rechtstreeks uploaden (of het nu drukklaar is of niet) en je bestand uploaden via de Designtool.
Lees verderDat kan! We leggen je haarfijn uit hoe dat precies verloopt.
Lees verderUiteraard is het mogelijk om je eigen ontwerp te laten drukken. Je kan je bestand(en) uploaden nadat je een product hebt samengesteld en in het winkelmandje hebt geplaatst.
Lees verderIn de Designtool kan je je drukproef in de vorm van een PDF downloaden.
Lees verderAangezien drukwerk steeds volgens het ontwerp van de klant wordt geproduceerd en dus enkel door die klant kan gebruikt worden, vervalt het herroeppingsrecht van drukwerk besteld bij Flyer.be volledig.
Lees verderVan zodra je bestelling betaald is, kan deze niet meer geannuleerd worden. De status van je bestelling vind je terug onder 'Bestellingen' in je profiel. Contacteer gerust onze klantendienst op het nummer 026 16 57 42 indien u hier verder nog vragen over hebt.
Lees verderDe status van je bestellingen vind je terug onder 'Bestellingen' in je persoonlijk profiel.
Lees verderJe krijgt op verschillende momenten een e-mail met een update over je bestelling.
Lees verderWij drukken elke werkdag. Bestel je voor 10u 's morgens, dan gaat jouw drukwerk dezelfde dag nog in productie. (Hou hier zeker rekening bij de bestelling van spoed drukwerk)
Lees verderVan zodra je drukwerk klaar is, wordt het verzonden. Als je verschillende types drukwerk besteld hebt en die zijn op verschillende momenten klaar, dan zullen ze waarschijnlijk apart geleverd worden.
h3 Lees verderMomenteel kan je enkel herbestellen via onze klantendienst op het nummer 026 16 57 42 of via info@flyer.be..
Lees verderOp de productpagina kan je altijd je eigen aantal invullen. Klik op de knop 'Bereken' om de aangepaste prijs te zien.
Lees verderWil je een offerte op maat aanvragen, stuur dan een mailtje met alle gegevens naar info@flyer.be.
Lees verderJe hebt inderdaad een account nodig om een bestelling te kunnen plaatsen, maar je kan wel je bestelling volledig ingeven voor je die hoeft aan te maken.
Lees verderEr zijn twee factoren die voor een miniem kleurverschil kunnen zorgen in de exemplaren van jouw bestelling: het feit dat wij in combinatie drukken en het klimaatverschil doorheen de dag.
Lees verderBen je niet tevreden over je drukwerk? Dan zullen we er alles aan doen om te bekijken wat er fout gelopen is. Voor een vlotte behandeling zal onze klantendienst je vragen om een formulier in te vullen.
Lees verderWanneer u online een bestelling plaatst, wordt uw bestand gecontroleerd door een automatische software die detecteert of het geschikt is om te drukken of niet.
Lees verder