Help
Hoe moet ik bestellen bij Flyer.be?
Wat zijn de verschillende stappen om een bestelling te plaatsen op Flyer.be? We leggen het je haarfijn uit.
Bestanden uploaden
Er zijn twee manieren om je bestanden te uploaden: je bestand rechtstreeks uploaden (of het nu drukklaar is of niet) en je bestand uploaden via de Designtool.
Bestanden door iemand anders laten uploaden
Dat kan! We leggen je haarfijn uit hoe dat precies verloopt.
Een eigen ontwerp aanleveren
Uiteraard is het mogelijk om je eigen ontwerp te laten drukken. Je kan je bestand(en) uploaden nadat je een product hebt samengesteld en in het winkelmandje hebt geplaatst.
Drukproef of voorbeeld downloaden
In de Designtool kan je je drukproef in de vorm van een PDF downloaden.
Herroepen van mijn bestelling
Aangezien drukwerk steeds volgens het ontwerp van de klant wordt geproduceerd en dus enkel door die klant kan gebruikt worden, vervalt het herroeppingsrecht van drukwerk besteld bij Flyer.be volledig.
Mijn bestelling annuleren
Van zodra je bestelling betaald is, kan deze niet meer geannuleerd worden. De status van je bestelling vind je terug onder 'Bestellingen' in je profiel.
Contacteer gerust onze klantendienst op het nummer 026 16 57 42 indien u hier verder nog vragen over hebt.
Contacteer gerust onze klantendienst op het nummer 026 16 57 42 indien u hier verder nog vragen over hebt.
De status van mijn bestelling
De status van je bestellingen vind je terug onder 'Bestellingen' in je persoonlijk profiel.
E-mails over het verloop van mijn bestelling
Je krijgt op verschillende momenten een e-mail met een update over je bestelling.
Wanneer is mijn bestelling klaar?
Wij drukken elke werkdag. Bestel je voor 10u 's morgens, dan gaat jouw drukwerk dezelfde dag nog in productie. (Hou hier zeker rekening bij de bestelling van spoed drukwerk)
Levering van een bestelling met verschillende types drukwerk
Van zodra je drukwerk klaar is, wordt het verzonden. Als je verschillende types drukwerk besteld hebt en die zijn op verschillende momenten klaar, dan zullen ze waarschijnlijk apart geleverd worden.
Herbestellen
Momenteel kan je enkel herbestellen via onze klantendienst op het nummer 026 16 57 42 of via
info@flyer.be .
Specifieke aantallen bestellen
Op de productpagina kan je altijd je eigen aantal invullen. Klik op de knop 'Bereken' om de aangepaste prijs te zien.
Offerte op maat aanvragen
Wil je een offerte op maat aanvragen, stuur dan een mailtje met alle gegevens naar
info@flyer.be.
Heb ik een account nodig om een bestelling te kunnen plaatsen?
Je hebt inderdaad een account nodig om een bestelling te kunnen plaatsen, maar je kan wel je bestelling volledig ingeven voor je die hoeft aan te maken.
Hoe komt het dat de exemplaren van mijn bestelling soms een klein beetje verschillen?
Er zijn twee factoren die voor een miniem kleurverschil kunnen zorgen in de exemplaren van jouw bestelling: het feit dat wij in combinatie drukken en het klimaatverschil doorheen de dag.
Een klacht formuleren
Ben je niet tevreden over je drukwerk? Dan zullen we er alles aan doen om te bekijken wat er fout gelopen is. Voor een vlotte behandeling zal onze klantendienst je vragen om een formulier in te vullen.
Wat gebeurt er als mijn bestand niet aan de druknormen voldoet?
Wanneer u online een bestelling plaatst, wordt uw bestand gecontroleerd door een automatische software die detecteert of het geschikt is om te drukken of niet.