Visitekaartjes-tips

 
X
 

Tips voor Professionele
visitekaartjes

Voor de beste eerste indruk!

Hoe maak je de beste visitekaartjes?

Een visitekaartje is het perfecte middel om je op professionele wijze voor te stellen.
De vraag is alleen: wat maakt een visitekaartje echt geslaagd? Wij geven je 10 tips.

Laat je logo
opvallen

Zorg ervoor dat je logo opvalt. Zo kan iedereen in één oogopslag zien om welk bedrijf het gaat. Vergeet niet dat mensen vaak veel visitekaartjes hebben, regelmatig ook van verschillende bedrijven in de sector. Met een duidelijk, aansprekend logo is de kans groot dat jouw kaartje best in het geheugen blijft plakken.

Stimuleer herkenbaarheid

Waarschijnlijk heb je een website met een bepaalde stijl en uitstraling. Blijf hier trouw aan. Zoniet wordt het onduidelijk voor de (potentiële) klant. Dankzij herkenbaarheid en een consistente stijl maak je het meest kans om onthouden te worden.

Vermeld je contactgegevens

Als je wil dat mensen contact met je opnemen, is het belangrijk dat je hen contactinformatie geeft. Ga er niet van uit dat de (potentiële) klant moeite zal doen om jouw gegevens te vinden. Plaats dus zeker je telefoonnummer en je e-mailadres op het kaartje.

Keep it very simple

Maak je visitekaartjes niet te druk. Een overvloed aan informatie zal er voor zorgen dat de kernboodschap van je visitekaartje verloren gaat. Kies voor een strak design dat je contactgegevens, bedrijf en functie goed belicht.

Maak een uniek visitekaartje

Zorg dat je visitekaartje anders is dan dat van je collega's en concurrenten. Bij Flyer.be kan je kiezen uit vele verschillende papiersoorten, afmetingen en speciale opties om jouw visitekaartje volledig uniek te maken.

Overhandig nette visitekaartjes

Het klinkt zo logisch, toch gaat het nog vaak mis. Geef geen kaartjes af die gekreukt zijn. Bewaar je kaartjes in een mooie houder en je zult altijd perfect verzorgde visitekaartjes overhandigen. En dat heeft dan weer zijn weerslag op hoe jij overkomt.

Wees creatief in de opmaak

Zorg dat je opvalt! Maak mensen nieuwsgierig. Blijf echter wel trouw aan je huisstijl, want anders moet je inboeken op herkenbaarheid.

Wees vriendelijk en attent

Neemt er iemand contact met je op? Wees dan steeds vriendelijk en bedank hem/haar voor het telefoontje of mailtje. Hiermee scoor je meteen punten. Want service is - naast kwaliteit en prijs - een belangrijk element om je te onderscheiden.

Visitekaartjes bestellen

Het drukken van visitekaartjes is al vele jaren onze specialiteit. Vertrouw op ons voor het maken van jouw visitekaartje.

Bestel visitekaartjes

Info over visitekaartjes

Bekijk onze pagina boordevol informatie over visitekaartjes.


Meer info

Populairste visitekaartjes

Industrieel Design
Bekijk ontwerp

Professional Black
Bekijk ontwerp

Orange is the new Black
Bekijk ontwerp

Black & Abstract
Bekijk ontwerp

Warm geel
Bekijk ontwerp

Fris groen
Bekijk ontwerp

Even geduld, de pagina wordt geladen.

Loading