OK, ik snap het Flyer.be maakt gebruik van cookies om de gebruikerservaring te verbeteren. Door verder te surfen ga je akkoord met deze cookies. Je leest er alles over in onze cookie policy.

Waarom Flypost in je marketing- en communicatiestrategie?

Gezien de omstandigheden zijn de meesten van ons vaker thuis. Het is meer dan ooit tijd om je klanten te laten weten dat je open bent voor Take away of Click & Collect. Verdeel je flyers direct bij iedereen aan de deur.

Leve de “return on investment” of ROI, de beste manier om de impact van je marketing inspanningen te evalueren. Bij Flypost zijn we ervan overtuigd dat huis aan huis bedeling bijdraagt aan de commerciële ontwikkeling van je bedrijf én de omzet verhoogt.

Direct Mail: opvallende cijfers bewijzen de effectiviteit ervan

Een studie van “Re-evaluating Media, Belgische editie - Ebiquity, gepubliceerd augustus 2019” geeft duidelijk aan dat de Belgische marketeers niet altijd de meest effectieve kanalen gebruiken om hun aanbiedingen en reclameboodschappen te verspreiden. Huis aan huis reclame is essentieel als u consumenten wil bereiken, impact wil hebben en vooral om meer consumenten aan te trekken en ook houden. Misschien dacht je dat huis aan huis bedeling achterhaald was? We delen graag enkele duidelijke argumenten die deze aanpak ondersteunen.

Of je nu enkel direct marketing gebruikt of die combineert met andere media in je marketingstrategie; een sterke persoonlijke boodschap op papier heeft altijd een opmerkelijk effect op je doelgroep. Het draagt bij aan je merkimago en naamsbekendheid en is ook erg effectief in het genereren van verkeer naar je webshop of fysieke winkel, het verhoogt je omzet op zowel korte als lange termijn.

Cijfers zeggen natuurlijk meer dan mooie woorden:

Vier opvallende eigenschappen van “Direct Mailing”

  • Targeting: nauwkeurige targeting en kwalitatieve data zijn essentieel om de juiste boodschap op het juiste moment bij de juiste doelgroep te krijgen. Hier ligt de kracht van huis aan huis reclame.
  • Een emotionele band: huis aan huis reclame kan dankzij de aard van het medium een sterke en positieve band creëren met je doelgroep.
  • Bereik: bij huis aan huis reclame is de maximale impact van je campagne gegarandeerd.
  • Milieuvriendelijk: bereik je doel op een milieuvriendelijke manier en met respect voor de planeet. Papier en duurzaamheid gaan hand in hand

Drie voorbeelden van succesvolle Direct Mailing campagnes

Kleine postkaarten, grote resultaten: voor elke geïnvesteerde euro in Direct Mail een omzet van €44.
17% stijging van de omzet dankzij Direct Mailing.
3Een conversie toename van 353% voor de Telenet Play streaming dienst dankzij een activeringsbrief.

Met de snelle en efficiënte online service Flypost zorgt Flyer.be voor het drukken van je Direct Mail én de distributie ervan naar brievenbussen overal in België.

Ontdek ons aanbod en profiteer mee van de kracht van Direct Mailing dankzij de Belgische marktleider in online drukwerk Flyer.be. Profiteer van de snelle FLYPOST service voor het verspreiden jouw van reclamedrukwerk.

Even geduld, de pagina wordt geladen.

Loading