flyer.be
Offerte
nl
InloggenMijn account
0
Winkelwagen€ 0,00
  • Integratie & APIIntegratie & API
  • Express Drukwerk 24uExpress Drukwerk 24u
  • Grafisch Ontwerp op MaatGrafisch Ontwerp op Maat
  • Diffusie / verdelingDiffusie / verdeling

Onze categorieën

  • Papierwaren & Kaarten
  • Bureaumaterialen
  • HORECA
  • Beurzen en evenementen
  • Andere Promotiematerialen
Flyers
Flyers
Magazines
Magazines
Folders
Folders
Posters
Posters
Visitekaartjes
Visitekaartjes
Notitieblokken
Notitieblokken
Enveloppen
Enveloppen
Briefpaper
Briefpaper
Presentatiemappen
Presentatiemappen
Kalenders
Kalenders
Notitieboeken
Notitieboeken
Memoblokken bedrukken
Memoblokken bedrukken
Mappen
Mappen
Boeken
Boeken
Wenskaarten
Wenskaarten
Postkaarten
Postkaarten
Plastic kaarten
Plastic kaarten
Rekeningboekjes
Rekeningboekjes
Doorschrijfsets
Doorschrijfsets
Schuifkaarten
Schuifkaarten
Bureau onderleggers
Bureau onderleggers
Bladwijzers
Bladwijzers
Kortingsbonnen
Kortingsbonnen
Slipcases
Slipcases
Notitieblokken
Notitieblokken
Visitekaartjes
Visitekaartjes
Briefpaper
Briefpaper
Enveloppen
Enveloppen
Kalenders
Kalenders
Presentatiemappen
Presentatiemappen
Mappen
Mappen
Notitieboeken
Notitieboeken
Rekeningboekjes
Rekeningboekjes
Memoblokken bedrukken
Memoblokken bedrukken
Doorschrijfsets
Doorschrijfsets
Pennen
Pennen
Bureau onderleggers
Bureau onderleggers
Stempels
Stempels
Mugs
Mugs
Webcamcover
Webcamcover
USB-sticks
USB-sticks
Badgehouder
Badgehouder
Whiteboard
Whiteboard
Stoepborden
Stoepborden
Folders
Folders
Placemats
Placemats
Papieren inlays voor dienbladen
Papieren inlays voor dienbladen
Deurhangers
Deurhangers
Handdoeken
Handdoeken
Plastic kaarten
Plastic kaarten
Kortingsbonnen
Kortingsbonnen
Levensmiddelenverpakkingen
Levensmiddelenverpakkingen
Bierviltjes
Bierviltjes
Beurswanden
Beurswanden
Roll-ups
Roll-ups
Flyers
Flyers
Magazines
Magazines
Folders
Folders
Posters
Posters
Visitekaartjes
Visitekaartjes
Beursbalies
Beursbalies
Reclamezuilen
Reclamezuilen
Buttons
Buttons
Badgehouder
Badgehouder
Tafelhoezen
Tafelhoezen
Zitzakken
Zitzakken
Textielframe
Textielframe
Kliklijsten
Kliklijsten
Tapijten
Tapijten
Vlaggenlijn
Vlaggenlijn
Ballonnen
Ballonnen
Sierkussen
Sierkussen
Kussens
Kussens
Gedrukte reclame
    Flyers
    Flyers
    Magazines
    Magazines
    Folders
    Folders
    Posters
    Posters
    Visitekaartjes
    Visitekaartjes
    Presentatiemappen
    Presentatiemappen
    Briefpaper
    Briefpaper
    Kalenders
    Kalenders
    Postkaarten
    Postkaarten
    Wenskaarten
    Wenskaarten
    Roll-ups
    Roll-ups
Buitenreclame & Signalisatie
    Banners
    Banners
    Roll-ups
    Roll-ups
    Panelen
    Panelen
    Vlaggen
    Vlaggen
    Posters
    Posters
    Stickers
    Stickers
    Stoepborden
    Stoepborden
    Reclamezuilen
    Reclamezuilen
     Verlichte steunen
    Verlichte steunen
Stickers and labels
    Stickers
    Stickers
    Labels
    Labels
    Magneten
    Magneten
    Folie
    Folie
    Zelfklevende folie
    Zelfklevende folie
Kleding en textiel
    T-shirts
    T-shirts
    Hoodies
    Hoodies
    Caps
    Caps
    Sportkleding
    Sportkleding
    Veiligheidsvesten
    Veiligheidsvesten
    Sjaals
    Sjaals
    Tapijten
    Tapijten
    Handdoeken
    Handdoeken
Verpakkingen & Tassen
    Levensmiddelenverpakkingen
    Levensmiddelenverpakkingen
    Productverpakkingen
    Productverpakkingen
    Verzend en transportverpakkingen
    Verzend en transportverpakkingen
    Verpakkingen voor geschenken
    Verpakkingen voor geschenken
    papieren tassen
    papieren tassen
    Cadeautassen
    Cadeautassen
Gadgets
    Mugs
    Mugs
    Drinkflessen
    Drinkflessen
    Pennen
    Pennen
    USB-sticks
    USB-sticks
    Tassen
    Tassen
    Sporttassen
    Sporttassen
    Anti-stressballetjes
    Anti-stressballetjes
    Paraplu's
    Paraplu's
flyer.be

Flyer.be Jouw online drukkerij van topniveau. Onovertroffen kwaliteit, maximale impact. Kies voor Flyer.be en laat je boodschap schitteren.

+32 50 15 30 06

Van maandag tot vrijdag
9:00 - 17:00

info@batteria.be

Help

Mijn accountControle van mijn bestandZelf ontwerpenMijn bestellingNeem contact met ons opWachtwoord vergeten

Over Flyer.be

FacebookInstagramLinkedin

Grafische termen A-Z

Afwerkingen

Algemene verkoopsvoorwaarden

Privacy policyLevering en afhalingPrivacybeleid

Veiligheid

Veiligheid

Beveiligde betaling met:

Beveiligde betaling met:

Onze leveringsmethoden

Onze leveringsmethoden
 

E-MAIL MARKETING TIPS

De juiste boodschap bij
de juiste doelgroep.

Het belang van segmentatie en doelgerichte boodschappen bij e-mail marketing

Ben je op zoek naar een kostenefficiënte manier om je boodschap aan de juiste doelgroep te versturen? Dan is e-mail marketing misschien wel de oplossing.

Je combineert de voordelen van direct mail en de voordelen van online. Je kan snel en eenvoudig e-mails verzenden zonder tussenkomst van een derde partij.
E-mail marketing kan je ook bijna kosteloos opstarten. Het enige wat je nodig hebt, is een adressenbestand en e-mail service provider.

De juiste boodschap bij de juiste doelgroep

E-mail marketing start bij het definiëren van de juiste doelgroep. E-mails kan je op grote schaal personaliseren. Dat kan je doen door ze te segmenteren.

Segmenteren houdt in dat je je doelgroep gaat onderverdelen in verschillende segmenten. Zo kan je je doelgroep aanspreken op de acties die ze hebben gedaan en wordt je boodschap veel relevanter. Je kan bijvoorbeeld je klanten een andere mail sturen dan je prospects of je kopers van een bepaalde productcategorie een relevant aanbod mailen voor een gelijkaardig productgamma.

Lead generatie

E-mailadressen kan je aankopen, maar eigenlijk is het beter om ze zelf te verzamelen.
Bij ‘list building’ of ‘lead generatie’ bouw je een lijst uit van leads of prospecten die geïnteresseerd kunnen zijn in jouw product of dienst.

Dit kan je doen door iets van waarde te bieden als download in ruil voor een e-mailadres en naam, zoals een whitepaper of checklist. Dit kan eenvoudig via je eigen website en een formulier. Van zodra iemand zijn gegevens opgeeft, komt hij op de pagina waar hij zijn bestand kan downloaden of bekijken. Eventueel kan je het bestand ook nog via e-mail bezorgen.

Tip: wil je het e-mailadres van deze personen daarna ook gebruiken voor de wekelijkse newsletter of het versturen van andere informatie, voorzie dan wel ook nog een expliciete ‘opt in’ voor mensen die zich op je nieuwsbrief willen inschrijven aan de hand van een extra vinkje.

E-mail marketing strategieën

Aangezien je e-mails bijna kosteloos kan versturen, kan je hier mee gaan experimenteren om te bekijken wat voor jou het beste werkt. We geven je enkele strategieën of
tips om uit te proberen.

  • E-mail marketing werkt het best wanneer je regelmatig mailt. Probeer maandelijks of zelfs wekelijks een e-mail uit te sturen.
  • Combineer relevante en nuttige informatie met reclame om een interessante nieuwsbrief te maken die mensen ook effectief willen lezen. Je kan eigen nieuws combineren met sectornieuws of andere interessante weetjes voor je klanten.
  • Personaliseer je mail door mensen hun naam te gebruiken of door in te spelen op andere zaken die met hen te maken hebben.
  • Segmenteer je lijst in verschillende doelgroepen. Misschien kunnen mannen een andere mail krijgen dan vrouwen? Of een andere mail in Antwerpen dan in West-Vlaanderen? Of bestaande klanten tegenover nieuwe klanten? Of afhankelijk van welk formulier ze hebben ingevuld op je site?
  • Hou het onderwerp van je mail zo kort mogelijk om je open rate omhoog te krijgen. Een ideaal onderwerp heeft 50 karakters.
  • Verwerk in je onderwerp een call to action.
  • Experimenteer met het uur van verzending. Wanneer is jouw doelgroep het meest ontvankelijk voor je boodschap? En vergeet het weekend niet.
  • Geef gratis dingen weg. Dat hoeft niet altijd een kortingsbon te zijn, maar kan ook een download of een ander interessant stukje content zijn.
  • Steeds meer e-mails worden tegenwoordig op een smartphone gelezen, optimaliseer je mail voor mobiele schermen.

Nog meer nuttige info

  • Direct mailing, versturen per post, op naam of zonder adres?
  • Telemarketing: cold, warm, hot calling
  • Social media marketing: zet het juiste kanaal in
  • Direct marketing: persoonlijk, creatief, responsgericht
  • 8 creatieve voorbeelden van direct marketing