Onmisbaar drukwerk voor de beurzen- Kwaliteit aan de laagste prijs

Deelnemen aan beurzen is een belangrijke investering voor uw bedrijf. Het kan zeer gunstig uitkomen, maar alleen als u zich grondig voorbereid om er het maximale uit te halen.

Beurswanden, roll-ups, flyers, … Dit zijn allemaal onmisbare marketingtools om uw bedrijf te vertegenwoordigen op een beurs.

Hier zijn onze tips om u te onderscheiden van de massa en uw aanwezigheid op de beurs tot een succes te maken.

Groot formaat : De aantrekkingskracht van beelden

In voorbereiding van uw deelname aan een beurs is het belangrijk om na te denken over de vormgeving van uw signalisatie. Dit is namelijk het eerste waar men naar kijkt.

Om klanten aan te trekken, denkt er u er het best aan om uw stand zo toegankelijk en uitnodigend als mogelijk te maken.

Het ontwerp moet aantrekkelijk en relevant zijn. Daarnaast is het van belang dat de beelden opvallend genoeg zijn om de interesse van de voorbijgangers op te wekken.

Zorg er ook voor dat alles van veraf goed zichtbaar is.

Uw signalisatie drukken

Signalisatie kan gemakkelijk een menigte aantrekken. Bereid alles voor wat je nodig hebt: posters, borden, roll-ups, spandoeken...

De roll-up is een eenvoudig op te zetten en te verplaatsen reclamemiddel dat ook van veraf gezien kan worden door bezoekers.

Welk type roll-up u kiest, is van groot belang. U hoort rekening te houden met drie criteria: kwaliteit, prijs en de levensduur.

Wenst u nog meer op te vallen? Kies dan voor onze XXL- of grootformaat rolls-ups.

Banners trekken de aandacht en voegen een zekere waarde toe aan uw beursstand.

Vloerstickers zijn een origineel en effectief communicatiemiddel.

Standaard formaat : Laat uw communicatiemateriaal drukken

Communiceren met gedrukte communicatiemiddelen is altijd effectief.

Deze standaard marketingmaterialen heeft u nodig om van uw beurs een succes te maken: flyers, visitekaartjes, folders, brochures, briefhoofden, presentatiemappen.

De beste manier om bezoekers aan te trekken is het verspreiden van flyers waarin u hen meer vertelt over uw dienst of product.

Visitekaartjes blijven een noodzakelijk middel om de stempel van uw bedrijf na te laten op de bezoekers.

Voorzie uzelf van genoeg folders en brochures zodat u alle benodigde documentatie aan de klant kunt aanleveren.

U kan kiezen voor brochures die verfijnder en prestigieuzer zijn dan folders. Dit hangt allemaal af van uw doelgroep en merkimago.

Denk ook aan presentatiemappen voor de presentatie van uw documenten.

Het is ook noodzakelijk om briefpapier te hebben voor een goede communicatie met uw klanten en prospects te onderhouden.

Relatiegeschenken : Blijf in de gedachten van je bezoekers dankzij deze relatiegeschenken

Mensen zijn altijd blij om een relatiegeschenk te ontvangen. U kunt ze samen met flyer, visitekaartje of folder uitdelen aan de bezoekers van uw stand.

Kies voor nuttige geschenken die het imago van uw bedrijf weerspiegelen. Notitieboekjes, pennen, drinkbekers of petten bedrukt met uw logo zijn creatieve ideeën om aan te bieden.

U kunt de bezoekers van uw stand bijvoorbeeld balpennen met uw logo aanbieden. Het lijkt misschien simpel, maar iedereen heeft graag een pen bij de hand.

Notitieboekjes zijn ook een klein relatiegeschenk dat uw klanten of prospects zal bevallen. Het kan gemakkelijk in een goodiebag of zak worden gestoken.

U kunt ook gepersonaliseerde drinkbekers met een tekst of logo aanbieden aan bezoekers. Daarnaast kan ze u ze ook op een tafel plaatsen voor gebruik.

Op de beurs kunt u zich onderscheiden van andere exposanten door middel van gepersonaliseerde bedrukte shirts of lanyards met uw logo en boodschap op.

Bij een beperkt budget kunt u kiezen voor gepersonaliseerde petten.

Banner Image: 

Even geduld, de pagina wordt geladen.

Loading